Cine va livra produsele comandate?
Produsele comandate se livrează de către EMCOLORS AUTO SRL pe teritoriul întregii țări (România), prin curierat rapid.
Produsele comandate se pot achita:
Ramburs la curier, în momentul livrării la adresa clientului
Plata online, NETOPIA Payments
Ordin de plata, transfer bancar
Cât mă costă expedierea?
Costul de expediere al oricărui produs prezent pe emcolors.ro este stabilit in functie de compania de transport aleasa, dupa cum urmeaza:
Livrare prin Curier:
1. Fancourier-25lei (in zonele de acoperire)
2. Sameday-28lei / 20lei Easybox
3. Cargus-20lei
4. DPD-20lei
Pentru comenzile de minim 500 lei livrarea este gratuita in limita a 5 kg, oriunde in tara fara limita de kilometri.
Când se procesează comenzile?
După expedierea unei comenzi din “coșul de cumpărături”, în scurt timp vei fi contactat de unul dintre operatorii emcolors.ro care va stabili cu tine toate detaliile legate de livrare.
Comenzile înregistrate se procesează în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 18:00.
Comenzile înregistrate în zilele de sambata si duminică sau sărbători legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Când se trimit comenzile?
Livrarea pieselor aflate în stocul, vor fi trimise prin curier în interval de aproximativ 3zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc si de 15-20zile pentru produsele care cu status Precomanda si La comanda.
Pentru comenzile efectuate în zilele de duminică sau sărbători legale intervalul de 24 de ore se scurge începând cu prima zi lucrătoare.
În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare poate varia în funcție de locația ta. În general:
24h - 48h pentru clienții aflați în zonele urbane;
48h - 72h pentru clienții din zonele rurale.
Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?
În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul te va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și comanda va fi considerată anulată.
Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda?
Din motive independente de voința noastră este posibil să apară unele erori în livrarea comenzii tale. Dacă comanda întârzie nejustificat, te rugăm să semnalezi acest lucru la numărul de telefon 0737679999 sau prin e-mail la office@emcolors.ro.
Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?
În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii la care se adaugă taxa de curier.
Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?
Produsele verificate și ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu factura și certificatul de garanție.
Trebuie să ne notifici prin email la office@emcolors.ro sau la numărul de telefon 0737679999 absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 12h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?
În cazul în care constați că pachetul tău a sosit avariat sau desigilat te rugăm să-l refuzi (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactezi în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0737679999.
Informații importante
Imaginile au caracter de prezentare. Culorile produselor pot fi diferite în funcție de modelul și de stocul disponibil. Dacă doriți o anumită culoare, puteți specifica acest lucru în secțiunea „Observații” din formularul de comanda. Comenzile vor fi onorate în limita stocului disponibil cu o înștiințare prealabilă.
În perioada sărbătorilor de iarnă, a campaniilor de tipul Black Friday sau a unor situații excepționale (calamități naturale, precipitații abundente, temperaturi extreme, căi de acces impracticabile etc.), termenul de livrare se poate prelungi până la 10 zile lucrătoare.
În situația în care coletul prezintă deteriorări în urma transportului sunteți obligat să refuzați coletul doar cu întocmirea unui proces verbal din partea curierului cu motivul pentru care coletul este refuzat. În lipsa unui proces verbal refuzul nu poate fi contestat.
În cazul în care doriți mai multe detalii despre statusul comenzii sau al livrării, ne puteți solicita numărul de AWB al coletului.
Email: office@emcolors.ro
Telefon: 0737679999